Hei mahi 2: He whai whakaaro ki ngā panonitanga i roto i ngā ahu anamata whakaako.
Create a Reflective entry to critically reflect upon how you have positivey changed your practice during your postgraduate journey.
Whakaaturanga
He hiahia nōku ki te whakarite i ngā heimahi katoa ki runga i a SeeSaw kia tīmata i tēnei huarahi o te flipped learning.
I whakaaro, he ngāwari ake mō ngā reanga 6-8 ki te whakahaere i tā rātou ake akoranga.
1.I te tīmatanga o te tau, i tīmata au te whakaaro mō ētahi huarahi whakaako tauhou ki ahau. Nā te noho ki roto i tētahi akoranga MindLab i hua mai te whakaaro ki aro ki tēnei me te flipped learning, mā te whai i te huarahi Seesaw hei hāpai ake i tēnei o ngā hiahia. I tīmata au te noho tahi ki ōku hoa mahi, me te kaha whakawhiti kōrero mō tēnei o ngā huarahi, me taku mōhio he uaua te whakaako i te hunga tawhito e kore e hiahia nei ki te mōhio mō te ao o naiānei ngā akoranga mō te ao matihiko. Ko tāku kia tino aro atu ki te whakapakari i ngā ākonga kia whai wāhi ki te mahi motuhake katahi, karua ka tipu i te hunga e āhei ana te whai whakaaro mōna anō.
I mua rā ko tāku e noho ana ki roto i te ao o te anei ngā mahi, whai mai i ahau, kaua e aro ki mahi kē atu, he aro ki te rori tōtika heoi nā tērā ka tīmata ki te tipu mai te hunga karetao, e whai ana i ngā āhuatanga o te kaiako. He pai noa tēnei huarahi kia tutuki pai ngā aromatawai heoi anō mō te tipu i ngā ākonga e āhei ana te whakaako mōna anō. Ā kāore hoki tēnei i whakamana i ngā mātāpono o tōku kura arā, te whaiwāhitanga, te whanaungatanga, te kaitiakitanga, me te rangatiratanga.
He aha ngā panonitanga i whai.
- I whakaemi i te Tīemiemi(SeeSaw) ki roto i ngā mahi o ia rā
- I whai wāhi ki te whakaako ki ngā ākonga me pēwhea te whakamahi i te Tīemiemi
- I whakaatu i ngā āheinga whānui rawa ki te aro tātou ki runga i a Tīemiemi
- I whakaatu i ngā heimahi me whakaoti ngā ākonga heoi ko ngā hei mahi katoa mō taua wiki, ā ko tā rātou he whai wā ki te whakaoti i ngā mahi, kei a rātou hoki te kōwhiringa mō te raupapatang ao ngā mahi.
2. (aku whīra) I te tuatahi i āhua āmaimai ahau ki ēnei akoranga me taku pōhehe ka kore ngā ākonga e rata ana ki ēnei momo mahi, ka kore e rata ki āhau, ka kore au e taea te whakatutuki i ngā whāinga i ngā hiahia a ngā ākonga. Heoi i whakarerea aua whakaaro me taku kaha aro ki ngā tamariki kei mua i ahau, me te aro ki aku mahi me whakatutuki.
Whakapono katoa au ki tēnei o ngā mahi, nā te kaha noho o ngā ākonga ki roto i te ao matihiko, ko ngā akoranga mai i a Mindlab kua tipu rawa aku mōhiotanga i roto i te ao matihiko, me taku whakatau ko te kaiako tērā e ngana ana ki te whai haere i te whiore a ngā ākonga. Ko tāku me koke whakamua kia hīkoi ngā tahi au me aku ākonga i roto i te ao matihiko nei.
3. (aromātai) Mai te tīmatanga o ngā mahi i kite ko ngā tau 6 tērā e arahi ana i ngā mahi mō te taha ki te tīemiemi, heoi ko ngā tau 7-8 ērā e arahi ana i runga i te mōhio pai rawa ki tēnei ao o te ao matihiko. Mā te whakamahi i te Tīemiemi, he ngāwari rawa te taha ki te whakamahere i ngā heimahi mō te wiki, otirā ngā heimahi mō taua akoranga katoa. I kite i ngā atapaki o ngā mahi i taua wā tonu, e āhei ana te whai mōhiotanga mō ngā akoranga a ngā ākonga i taua wā tonu.
I rata ngā ākonga ki te huarahi hou a tātou, ahakoa kua whakarite kētia tēnei momo huatahi inā rua tau ki muri heoi ko te para tonu i taua huarahi tātou e whai nei.
E mōhio marika ana ahau ki te kore te katoa o ngā kaiako i roto i te reanga tau 6-8 e whai i tēnei huarahi Tīemiemi mō te taha ki te flipped learning, ka whai noa iho mō te taha he wāhi whakairi i ngā mahi a ngā ākonga ka kore tātou e whai hua i roto i ngā mahi katoa. Me mahi tahi tātou ā me whakapakari ake i ngā pukenga whakawhiti kōrero.
4(tātari) Nā te whai i tēnei huarahi i panoni katoa tōku ao whakaako, ahakoa he ngāwari mōku te aro ki ēnei o ngā mahi, ko te huarahi uaua ko te panoni haere ōku ake whakaaro kia whai hua ēnei mahi matihiko. Nā tērā e āhei ana te kite i te hononga o ngā mahi nei ki te Personalising learning, kua kite au i te takitahitanga o te tangata, ā kia kaua au e aupēhi i te tamaiti ki whai i te huarahi a tangata kē atu. Ko tāku kia puawai aku pūkenga i noho tau, heoi kia whai tonu i tēnei huarahi o te kaiako i roto i ngā rautau 21, me ōna pānga katoa. Heoi anō he whai tonu i tēnei huarahi mutunga kore ā, e whai pānga ana ki ngā kōrero a Hargreaves (2003). Ko tāku me rite rawa ahau, aku mahi kia rite ngā ākonga ki te whai i ngā mahi.
5(whakakapi) Ki ōku nei whakaaro mā te aro ngātahi ki tētahi o ngā hei mahi katahi tātou ka aro ki te katoa o ngā mahi, mā te āta whāinga i ngā mōhiotanga me pēwhea ngā kawekawenga o ngā mahi ka hua ai ngā mōhiotanga a ngā ākonga, ā e āhei ana rātou te whakahaere i ngā ākoranga, te hāpai ake i wā rātou hoa mahi tātou e whai hua ai i roto i te ao o te rautau 21, otirā ngā mahinga o te ao matihiko.
6( he anga whakamua) ka aha ahau inaianei? Ko ahau tērā inaianei e whakaaro ana, uuu e pēwhea hoki au e whakatutuki i tērā ki runga i a Tīemiemi he whakarite i aku mahi katoa ki runga ake o Tīemiemi. He ngana ki te panoni haere i ngā tainatōra(ōku hoa mahi) nei te pakeke kia peka mai ki tēnei ao hou, aro ko te ao Matihiko. Heoi ka aro tonu ki te kounga o te mahi kaua ko te rahinga o ngā mahi ka puta mai.
Rārangi pukapuka
Bolstad, Gilbert, McDowall, Bull, Boyd & Hipkins, (2012): Supporting future-oriented learning
& teaching — a New Zealand perspective
& teaching — a New Zealand perspective
Clayton Christensen Institute (2017) Retrieved from: https://www.blendedlearning.org/models/
Hargreaves, A (2003) Teaching in the knowledge Society: Education in the Age of Insecurity
Tēnā koe Te Rua,
ReplyDeleteNāu i whakawhāriki i āu wheako mo ēnei mahi. I pukukata au ki āu kōrero mo ngā tainatōra me te mārama pai ki āu kōrero, ki āu āwangawanga, me te tautoko i ō whakaaro mo te kounga o ngā mahi. He tika hoki tāu e kii mai, koinei te ao a te rangatahi, me whai wā rātou ki ēnei o ngā akoranga kia takatū rātou i te ao hurihuri nei.
ae ka tika, ko te huarahi māku ināianei ko te whakautu i te ka aha ki te kore e eke katoatia.
DeleteRawe te pānui i ēnei o ngā tuhinga me ngā kōrero e pā ana ki ngā tamariki. Te āhua nei kei ngā tuākana ngā pūkenga matihiko hei arahi i ngā teina. Ki ōu whakaaro e āhei ana ngā tau 8 te whakamahere i a rātou ake mahi?
ReplyDeleteae rā ka tika, koira, nē kei ngā tuakana ngā pūkenga mō tēnei ao, te ao matihiko. ko tāku kia ako rawatia kia mōhio au me ana inā e raru ana rātou.
DeleteTēnā koe mō āu kōrero, ae ko au tērā e ngana te whai i te huarahi nei kia noho ngātahi, rānei kia mōhio i ngā akoranga kia whai wāhi au ki te whakaako i runga i te mōhio ki aku ākonga.
ReplyDeletePai te pānui i o koutou kōrero e raupapap ana. He pātai: Ko te rautaki 'blended learning' kei te mahia e koe mo te Tīemiemi? Tērā pea kua neke panuku o tauira ki te whai i tētahi atu rautaki blended learning pea? He aha ou whakaaro?
ReplyDeleteTēnā koe Te Rua. Miharo katoa te pānui atu i tō rangitaki. He rawe te pānui kua rata katoa koutou ki tēnei huarahi hōu mā koutou. He maha ngā hua o te tiemiemi ki au. Ko tētahi, ko te hononga o te whānau ki te akomanga. Ko rātou kāore anō kia tae atu a tinana, ka taea te hono a ipurangi kia kite ai he aha te aha ki rō akomanga.He mea nui tērā nērā!
ReplyDeleteHe pātai tāku. Kua whātoro atu ki ētahi atu akomanga e whai ana i te huarahi tiemiemi, kia kite ai i ngā hua? Waihoki kia kite i ngā tamariki ētahi atu tauira? He whakaaro noa e hoa.